DirectX неће само учинити да игре изгледају боље – Microsoft и Intel такође су показали како ће смањити потрошњу енергије за импресивних 50 одсто.
DirectX 12 троши дупло мање енергије од претходника
Компаније су ово демонстрирале користећи посебну апликацију на Surfaceу Pro 3 скромно опремљеним са Intel Haswell процесором и Intel HD4400 интегрисаним графичким чипом.
Апликација је рендеровала сцену са 50.000 астероида између којих је долазило до судара у свемиру. Прелазак на DirectX 12 није само смањио потрошњу енергије, већ је и дуплирао број кадрова у секунди.
Кључна разлика између DirectX-а 11 и 12 лежи у чињеници да DirectX 12 дозвољава да GPU преузима обраду података у вези са објектима и прорачунава сударе. Процесор је обично задужен за ове прорачуне, али њихово пребацивање на графичку сада карту дозвољава процесору да користи мање енергије и да се мање грије.
Наравно, то значи да графичка карата сада користи више енергије, али је током демонстрације показано и да DirectX 12 може да рендерује дупло већи број кадрова када му је доступна снага коју користи DirectX 11.
Извор: Глас Српске